Versterk klantrelaties

MARKETING

backoffice-koffer label

TravelSpirit biedt diverse marketingmogelijkheden, zoals een nieuwsbriefkoppeling om gemakkelijk met klanten te communiceren en inzicht te krijgen in aanmeldingen via het klanten dashboard. Daarnaast kunnen klanten eenvoudig reviews geven, bijvoorbeeld via TrustPilot, en is er een koppeling met Whooz voor nauwkeurige doelgroepsegmentatie.

  • E-mailmarketing
  • Klantreviews
  • Klantsegmentatie
Marketing  spotler

E-mailmarketing

Gerichte online marketing campagnes Met de nieuwsbrief mogelijkheden van TravelSpirit kun je (potentiële) klanten gericht mailen. Je stuurt b.v. de nieuwsbrief over die hele luxe reis aan alleen diegenen die het label 'Big spender' hebben, i.p.v. naar het hele bestand

In de CRM Contacten cockpit zie je direct of de klant die je aan de telefoon hebt, is aangemeld voor de nieuwsbrief. Mocht dit niet het geval zijn, dan kun je de klant aanbieden de aanmelding alsnog (zelf) uit te voeren. Het aantal aanmelden zal hierdoor flink stijgen.

Er zijn nog meer mogelijkheden wanneer je gebruik maakt van Spotler of MailChimp. Zo zie je welke nieuwsbrieven het contact geopend heeft, of kun je klanten die b.v. net geboekt hebben, uitsluiten van aanbiedingen.

Marketing  Klantreviews

Klantreviews

Je kunt de klant vanuit de contacten cockpit uitnodigen om je bedrijf of diensten te waarderen met TrustPilot.

Bij het openen van de cockpit zie je het aantal TrustPilot sterren direct in beeld en kun je teruglezen wat de klant heeft geschreven. In combinatie met bijv. de telefoonkoppeling, kun je dus accuraat inspelen op hetgeen je ter plekke voor je hebt.

Marketing  Customer Segment

Klantsegmentatie

De Nederlandse samenleving is continu in beweging. Om het meest nauwkeurige beeld te blijven schetsen van de Nederlandse consument lanceerde Whooz in 2019 een compleet nieuwe generatie van hun segmentatie.

Met hun segmentatiemodel Whize™ classificeren zij al deze huishoudens in elf hoofd- en 59 subsegmenten. Met behulp van de TravelSpirit Whize verrijk je eenvoudig alle contacten in het TravelSpirit CRM met deze informatie. Je maakt direct inzichtelijk welke type klanten het beste bij jou passen. Dit geeft zeer waardevolle input om jouw salesen marketing inspanningen effectief in te zetten.

Wat kost de Marketing?

Voor elke type reisorganisatie bieden wij een passend abonnement inclusief de Marketing

Benieuwd wat TravelSpirit voor jou kan betekenen?

Wij gaan graag met je in gesprek om de mogelijkheden te bespreken om je verder te helpen.